Samsung WF906P4SAWQ

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF906P4SAWQ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ladyblacky 13-04-2014
Geschreven voor: Samsung WF906P4SAWQ

nov 2012 gekocht bij wehkamp maart 2014 deed niks meer sluiting in printplaat ruim 2 weken geduurd voor er iemand kwam

wassende vader 22-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF906P4SAWQ

Het is een geweldige machine.
Wanneer ik een nieuwe droger nodig ben word het zeker een Samsung. Ook inmiddels aanbevolen aan vrienden die een nieuwe wasmachine nodig waren.

Lize1983 19-10-2013

Mooie & stille machine.
Makkelijk in gebruik, mede door de grote opening.
Met de 10 jaar garantie op de motor, geeft vertrouwen vanuit de fabrikant.
Het wasresultaat is uitstekend.

D Post 17-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF906P4SAWQ

Deze wasmachine bevat veel programma's en geeft de mogelijkheid om je meest gebruikte programma met aangepaste instellingen op te slaan onder 1 knop. De machine heeft een mooie vormgeving en de grote laaddeur vergroot het gebruiksgemak aanzienlijk. Het enige nadeel is het polyfone toontje dat afgespeeld wordt als het wasprogramma klaar is, niet mijn smaak. Maar verder is het een top apparaat, heel blij met deze koop!

Esther L. 13-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF906P4SAWQ

We hebben het al bijna 2 maanden in gebruik en ben er heel tevreden mee. Het maakt weinig herrie en je krijgt een melding wanneer je was af is. En ik vind het fijn dat je de tijd kan instellen hoe lang het draait. Een top wasmachine!

gebruiker010 09-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF906P4SAWQ

Ik heb de Samsung gekocht omdat deze in haar prijsklasse de meeste mogelijkheden heeft. Ook de cashback actie van Samsung is zeer aantrekkelijk. Nu een paar keer gewassen en het apparaat is bijzonder stil. Ik kom van een apparaat met 6kg vullen, dus de 9 kilo is zeer aantrekkelijk, nooit meer proppen. Ook op de optie schoonmaken trommel verheug ik mij.

A. Koeleman 07-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF906P4SAWQ

Ik heb de wasmachine nu twee weken. En wat een feestje is dit. De was is echt weer schoon, ook grasvlekken van de voetbal zijn weer uit de witte broekjes. Ruikt heerlijk fris en is echt bijna geruisloos.
In het begin ging ik zelfs terug naar boven om te kijken of hij het nou wel deed. De bediening wijst zich vanzelf. En de trommel is groot genoeg om al het beddengoed (ligimeaux voormaat) in 1x keer te wassen. Dat scheelt alweer een wasje.

timajo 02-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF906P4SAWQ

Ik vind het een hele prettige machine. Duidelijke progamma's en vele mogelijkheden.
Ik heb hem nu enkele weken en ben zeer tevreden, schone was, lekkere ruime trommel en hij maakt niet veel lawaai, zeker ten opzichte van mijn vorige.

john2704 01-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF906P4SAWQ

toen we de wasmachine voor het eerst deden aanzetten viel onze mond al gelijk van verbazing open hoe mooi en goed deze machine werkt.

We hebben nu al diverse wasjes gedraaid en het resultaat is verbluffend, super stil energie zuinig en super goed wasresultaat.

De duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen omdat we hem pas een paar dagen in bezit hebben.

Angelo Versteeg 30-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF906P4SAWQ

Deze Samsung is echt een mooi apparaat.
De mogelijkheden zijn heerlijk omdat je wasprogramma's naar eigen inzicht kan aanpassen.
En het apparaat vind ik lekker stil.

Angelo Versteeg 16-10-2013

Twee weken verder en de wasmachine doet het echt goed. Ik ben helemaal in mijn nopjes met deze wasmachine

A.J van Leeuwen 30-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF906P4SAWQ

In één woord, een verademing t.o.v. onze vorige wasmachine. De Samsung is erg stil, is makkelijk te bedienen en af te lezen op een duidelijk display. De was komt er schoon en redelijk droog uit. wij zijn er tot nu erg tevreden mee.

najat 29-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF906P4SAWQ

een hele goeie wasmachine.
Veilig voor kleine kinderen dus wees niet bang dat een kind van 1 jaar de deur open kan doen want er zit een kinderslot op die u er ook af kan halen.
Zeer aantraden voor oudere mensen want het is heel makkelijk in bediening.
Is super stil en als hij klaar is met wassen maakt hij een leuk muziekje .
Wij zelf slapen bijna naast de wasmachine op zolder en we horen er bijna helemaal niks van als hij bezig is.

Lorenzo74 29-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF906P4SAWQ

Goede wasmachine en geeft een goed wasresultaat.
Wasprogramma's zijn makkelijk in te stellen door de handige draaiknop en de duidelijke toetsen.

In de grote trommel van 9 kg gaat veel was. Wat zeer handig is met kleine kinderen.
De wasprogramma’s zijn korter dan vorige wasmachine van 11 jaar oud.

Anne2407 28-09-2013

Anne2407 27-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF906P4SAWQ

De wasmachine is erg stil en heeft voor alle soorten was een aparte optie. Of het apparaat duurzaam is weet ik nog niet omdat ik de energierekening hiervoor zou moeten afwachten. De programma's zijn een stuk korter dan mijn vorige (10 jaar oude) wasmachine. Groot voordeel vind ik de 9 kilo trommel waardoor al het beddengoed in 1 x gewassen kan worden. De knoppen die op het apparaat zitten zijn duidelijk en behoeven geen verdere uitleg.

mberkhey 26-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF906P4SAWQ

altijd miele gehad maar prijs/kwaliteit ligt nu toch wel erg ver uiteen... voor1/3de vd prijs van een miele een samsung gekocht met 10 jaar garantie, een beter energie label en meer mogelijkheden...

Pascal9883 24-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF906P4SAWQ

Zeer content met deze aanschaf. Na alleen maar positieve recentie's is de keuze op de eco bubble gevallen. Dikke aanrader!

Deanne 24-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF906P4SAWQ

De vormgeving is bijzonder, helder display, makkelijk ook om andere graden in te stellen bij een voorgeprogrammeerd prorgramma. Groot gat om grote stukken, zoals dekbedden makkelijk in de machine te krijgen.

Nada747 24-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF906P4SAWQ

Mooi vormgegeven wasmachine, met heel veel mogelijkheden. Wast alles goed schoon. Over de duurzaamheid kunnen we nog niet veel vertellen, wasmachine sinds kort in bezit.

Petty van der Ploeg 23-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF906P4SAWQ

Betrouwbaar, weinig geluid bij centrifugeren en er kan veel was in (9 kg). Wasmachine heeft makkelijke display en ziet er goed uit.

Marielle82 22-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF906P4SAWQ

Ik vind het een goede wasmachine. Hij wast goed schoon, maakt weinig geluid en gebruikt weinig electriciteit.

Corahan1 21-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF906P4SAWQ

Het is een prachtige wasmachine qua vormgeving, de mogelijkheden zijn legio en het gebruik is zeer eenvoudig,waarbij een gebruiksaanwijzing bijna overbodig is.

Grondro 20-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF906P4SAWQ

Stil, zuinig, mooie grote trommel, zeer gemakkelijk te bedienen, wast en centrifugeert prima. Gewoon een prima wasmachine voor deze prijs!

De Roode 2005 18-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF906P4SAWQ

Wast heerlijk schoon. Centrifugeert goed. Kan veel in.
Handig maatbekkertje voor wasmiddel. Deur zou wat verder open moeten kunnen.

Elsje8 14-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF906P4SAWQ

We hebben deze wasmachine nu een week, en bevalt prima! Vele mogelijkheden qua programma's, fijne grote trommel en was is heerlijk schoon. Niets mis mee!